Vihdoinkin minä (Nekku) pääsen kirjoittamaan blogiini kuulumisistani. Eí ainakaan mamma pääse valkoisia valheita kertomaan :D

Tämä päivä alkoi normaalisti, vaikka mamma tulikin jo 13 aikaan kotiin. Sen kyl piti lukea kokeisiin ja tehdä joulukortteja, mutta sain mä kokonaisen nakkimakkaran. Jippii :) No, mutta illalla me mentiin mamman ja sen iskän kanssa laittaa ulos jouluvaloja. Ensiksi me kyllä luotiin lumet. Iiks, nyt se mamma jo huuti, että mä en tehny mitään. No, mutta sitten mamman isä meni etsimään jouluvaloja ja me jäätiin leikkimään lumipalloilla, mutta sit mä huomasin, et tiellä menee joku tosi jänskän näkönen ihminen. Oisin kyl menny sen luo, mut sit mamma huuti mua ja lähti juoksee talon taakse. Mä lähin sen perään, mut mä en vaan huomannu, et se meni talon taa. Luulin et se meni sisälle, jotenjäin kyhjöttää oven ulkopuolelle. Sit joku ihme dogi juoksi meiän pihalle. Se raahas vaijeria ja flexiä perässään. Mamma oli vieläkin piilossa niin menin vähän niinku salaa tervehtimään. No sit mamma tuli just, kun se alko rähisee mulle siis se ihme dogi. No mamma yritti saada sen dogin kiinni. Se sai ja mä katoin sitä koiraa mun "tappavalla katseella". Mut se ei tehonnu tällä kertaa :/ Sit m,amma kiels mua tulemasta lähemmäks ja sit se käski mua hyppää takakonttiin siis auton! Mä en älynny, enkä ois halunnu mennä sinne, mut sit ku hyppäsin niin sain nami palkan. JIHUU :) Sit mamma jotain hääräs ja sit se koira kaato meiän pihavalon ja se meni rikki. Mamma kiros sille dogille ja sit se dogi kehtas vielä nylkyttää. Sillon mullaki viel kiehahti ja olin niin valmis nirhaamaan sen, mut sit mamma lähti sen kaa lenkille. Mä en älyä ihmisiä! Onneks se tuli 5 minsan päästä takaisin ja päästi mut pois. No mä rupesin haistelee et missä se*:^:;(& hurtta on. Sit menin tielle niin, ette ikinä arvaa mitkä huudot mä sain. Sit me mentiin sisälle ja pistettiin jouluvalot päälle. Mamma lähti ulos ja sano, etä mä pääsen vast sitku oon rauhottunu. Sit, kun pääsin niin en jaksanu enää välittää siit dogista. Mammakin oli hyvällä päällä, mut sen iskä ei, kun se meni kattoo sitä rikkonaista lamppuu. Mä meen nyt nukkumaan :D